Kariéra

Přehled volných pracovních pozic

Do našeho skladu na adrese U Pivovaru 22, Náměšť nad Oslavou hledáme pracovníky na pozice:

OBCHODNÍK - PRODEJCE

Náplň práce: telefonická komunikace se zákazníky, tvorba cenových nabídek s nákupním oddělením, zadávání objednávek do systému SAP. Pravidelná pracovní doba od pondělí do čtvrtku od 11:30 do 20:00, 2x v měsíci práce v neděli. 

Požadujeme: příjemné vystupování, komunikativnost, ochotu pracovat v kolektivu, zkušenosti s prací v systému SAP výhodou, zkušenost s prací v excelu a wordu. Být ochoten učit se novým věcem. 


  

ŘIDIČ SK.Č / SKLADNÍK

Náplň práce: zásobování ovocem a zeleninou na předepsaných linkách od pondělí do pátku v ranních hodinách, nakládání vozidla zbožím, předání zboží zákazníkům dle předepsaných dodacích listů. Součástí pozice řidiče je obsluha mobilní EET kasy.

Alternativou k pozici řidiče je pozice skladníka z důvodu možnosti výpadků nekteré ze zásobovacích linek. V takovém případě je řidič přítomen ve skladu a účastní se kvalitařské kontroly zboží, přebalování, navažování, uskladňování do chladících boxů. Vykládání kamionů.

Požadujeme: řidičský průkaz sk. C, profesní průkaz, potravinářský průkaz, osvědčení pro práci s vysokozdvižnými vozíky výhodou, ochota pracovat v kolektivu, komunikativnost, příjemné vystupování. 

 

SKLADNÍK

Náplň práce: kvalitativní kontrola zboží, navážování a přebalování, umísťování zboží do uskladňovacích prostor. Vykládka/nakládka nákladních aut. Úklid prostor skladu a svého pracovního místa. Třídění obalů. Veškeré činnosti jsou prováděny pod dohledem vedoucího skladu. Práce v chladnějším prostředí v třísměnném provozu, jednou za 3 týdny práce v neděli.

Požadujeme: potravinářský průkaz, osvědčení pro práci s vozíky výhodou, ochota pracovat v kolektivu. Nutné účastnit se všech tří směn. Práce je hodnocena na základě hodinové sazby, která se upravuje individuálně podle schopností pracovníka. 

Nabízíme: smlouvu na hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou, 4 týdny dovolené, zázemí kvalitní firmy s 30. letou tradicí na českém trhu, stravenky v hodnotě 80 Kč, možnost nákupu námi obchodovaného zboží za výhodné ceny, poskytnutí pracovních pomůcek, individuální přístup k ohodnocení každého pracovníka. 

 

ASISTENT NÁKUPNÍHO A PRODEJNÍHO ODDĚLENÍ - pozice pro ČÁSTEČNÝ ÚVAZEK

Náplň práce: úzká spolupráce s obchodními odděleními, tvorba výkazů v excelu, tvorba fotografické dokumentace zboží, účast při reklamacích zboží a kvalitářských kontrolách. V případě potřeby asistence účetnímu oddělení. Pracovní doba každé pondělí, úterý a čtvrtek daného týdne, počet hodin na individuální domluvě s personálním pracovníkem. 

Požadujeme: zkušenost s prací v excelu, komunikativnost, ochota pracovat v kolektivu. 

 

V případě zájmu kontaktujte personálního pracovníka na čísle 721 365 155.